Termomodernizacja we właściwej kolejności – „WYMIANA STOLARKI + DOBRY MONTAŻ”

Związek POiD wraz z Partnerami, po raz kolejny angażuje się w ważne społecznie tematy: będzie teraz przypominał Polakom, aby zadbali o swoje domy w myśl hasła: Wymień stolarkę z dobrym montażem! Poprawę efektywności energetycznej każdego budynku należy zacząć bowiem od wymiany starych okien, drzwi, bramy garażowej na energooszczędne wyroby… a kończy na zakupie nowoczesnego źródła ciepła. Taka kolejność przynosi realne korzyści dla odbiorców – większy komfort życia i oszczędności w domowym budżecie. Startuje nowa akcja POiD: „WYMIANA STOLARKI + DOBRY MONTAŻ”.

Aveex_for_POiD_Wymiana_stolarki+dobry_montaz_KV 728 410

Nasze domy są coraz bardziej nowoczesne i funkcjonalne, ale wciąż zbyt małą uwagę przykładamy do efektywności energetycznej przy ich modernizacji. A to ona powinna być punktem wyjścia przy realizacji tego typu inwestycji. Przedsięwzięcie będzie opłacalne i wpłynie pozytywnie na stan naszego portfela oraz środowiska naturalnego, jeśli poszczególne etapy zrealizujemy w odpowiedniej kolejności.

Aveex_for_POiD_Wymiana_stolarki+dobry_montaz_infografika_kolejnosc_termomodernizacji 728 410

 

 – Duży nacisk kładzie się obecnie na zastępowanie nieefektywnych źródeł ciepła w domach jednorodzinnych, tymi nowoczesnymi. Ta aktywność sama w sobie nie przyniesie oczekiwanych korzyści w przypadku, gdy pominięte zostaną kluczowe działania termomodernizacyjne. W pierwszej kolejności trzeba zabezpieczyć przegrody zewnętrzne, przez które ucieka ciepło, a więc wymienić stare okna, drzwi czy bramę garażową na energooszczędne wyroby, dobrze je zamontować, a następnie wykonać izolację termiczną ścian zewnętrznych. Tylko wówczas wymiana kotła ma sens – tłumaczy Paweł Wróblewski, Dyrektor Zarządzający Związku POiD. – Chcemy uświadamiać odbiorcom, jak powinien wyglądać ten proces. Dlatego ruszamy z programem społecznym „WYMIANA STOLARKI + DOBRY MONTAŻ”, w którym będziemy prezentować benefity zastosowania rozwiązań z naszej branży i przypominać, że warto zadbać o dobry montaż, który jest równie ważny jak dobry produkt – dodaje.

Akcja „WYMIANA STOLARKI + DOBRY MONTAŻ” ma w założeniu ożywić rynek stolarki budowlanej w Polsce w sytuacji spowolnienia gospodarczego. Działania będą skupiać się na dostarczeniu odbiorcom realnej pomocy przy realizacji inwestycji w termomodernizację domu. Eksperci podpowiedzą, jak wybrać produkty, przeprowadzić przedsięwzięcie krok po kroku oraz uzyskać dofinansowanie, np. z programu „Czyste Powietrze”, który funkcjonuje obecnie w uproszczonej formule. Kampania ma charakter digitalowy. Do dyspozycji konsumentów będą różnorodne materiały poradnikowe, przekazywane wieloma kanałami komunikacji. Przewidziana jest aktywność w mediach elektronicznych oraz społecznościowych. Program czerpie z dorobku kampanii „DOBRY MONTAŻ”, która doczekała się sześciu edycji, ale znacząco wychodzi poza obszar jej oddziaływania. Odpowiada na aktualne potrzeby rynku, dostarczając odbiorcom inspiracji, wiedzy oraz motywacji do działania.

Aveex_for_POiD_Wymiana_stolarki+dobry_montaz_infografika_korzysci_termomodernizacji 728

Więcej informacji na temat akcji „WYMIANA STOLARKI + DOBRY MONTAŻ” na www.dobrymontaz.com.

Program społeczny Związku POiD „WYMIANA STOLARKI + DOBRY MONTAŻ” wspierają Partnerzy Strategiczni: Aluprof, BFT, FAKRO, Hörmann, Klimas Wkręt-met, SOUDAL, Wiśniowski; Partnerzy Główni: Ponzio, PORTA; Partnerzy Wspierający: Amberline, Anwis, Baltica, Erkado, Glasslift, GU, Invado, Krispol, Oknoplast, Stalpodukt Zamość, Winkhaus, a także Patroni Merytoryczni: Fundacja na Rzecz Efektywnego Wykorzystania Energii, Fundacja Ziemia i Ludzie, Instytut Techniki Budowlanej, Narodowa Agencja Poszanowania Energii oraz Polskie Stowarzyszenie Dekarzy.

Udostępnij ten wpis

Post Comment