Galeco w nowej odsłonie zaskakuje

Nieustannie zmieniające się trendy i zachowania konsumentów, zmuszają marki do poszukiwania coraz to skuteczniejszych sposobów dotarcia do odbiorców. Niekiedy wiążą się one także z koniecznością przekształcenia przyjętej wcześniej strategii wizerunkowej. Firma Galeco, postrzegana jako nowoczesna i przodująca w swojej branży, umiejętnie wykorzystuje rebranding do osiągania celów biznesowych.

Fot Galeco
Fot Galeco

Galeco, działające na rynku polskim od ponad 20 lat, zdążyło zapisać się w świadomości klientów jako marka pionierska, lubiąca zaskakiwać i przekształcać klasyczne postrzeganie systemów rynnowych. To właśnie jej zawdzięczamy m.in. opatentowanie innowacyjnego profilu rynnowego zapobiegającego przelewaniu wody podczas intensywnych opadów czy wprowadzenie na rynek nowatorskiego systemu bezokapowego. W 2019 roku polski producent odwodnień nie zwalnia tempa, a ostatnie miesiące są tego najlepszym przykładem.

 

Zmiany do kwadratu

Zgodnie z zeszłorocznymi zapowiedziami, na początku drugiego kwartału Galeco zaprezentowało kolejną nowość, uzupełniając tym samym segment rozwiązań dedykowanych dachom płaskim. Membrana EPDM, bo o niej mowa, to produkt przeznaczony do hydroizolacji stropodachów. Szybki i prosty w montażu zamiennik tradycyjnej papy jest nie tylko przyjazny środowisku, ale i znacznie bardziej wytrzymały na uszkodzenia mechaniczne.

Fot. Galeco
Fot. Galeco

Galeco nie poprzestaje jednak na stałej rozbudowie swojego portfolio. Marka przeprowadziła właśnie lifting identyfikacji wizualnej. Odświeżeniu uległy wszystkie firmowe materiały poligraficzne. Zmieniono też stronę internetową, która zyskała nowoczesny i intuicyjny interfejs. Rebranding polegał głównie na rezygnacji z tradycyjnych zaokrągleń, które pojawiały się do tej pory w materiałach promocyjnych. Na ich miejsce zastosowano bardziej kwadratowe i nowoczesne kształty. – Analizując tendencje rynkowe i odpowiadając na aktualne potrzeby klientów, nieustannie rozwijamy naszą wizję kwadratowego świata, opartą na prostocie i geometryczności. Wierzymy, że aby przetrwać w dynamicznie zmieniającej się branży, należy umieć się dostosować. Decyzja o rebrandingu była więc naturalna. W końcu zmieniamy się nie tylko my, ale i nasi klienci oraz konkurencja – mówi Anna Góral, specjalista ds. marketingu Galeco.

Unowocześniona koncepcja kreatywna zakładała także uproszczenie typografii, uczynienie z kolorów marki mocnego nośnika informacji oraz lepszą ekspozycję produktów. Wprowadzone w Polsce zmiany brandingowe obejmą w kolejnych etapach także spółki eksportowe, dzięki czemu firma Galeco na całym świecie będzie mogła komunikować się z klientami w spójny sposób.

Międzynarodowy charakter marki ma podkreślać także uruchomiona właśnie strona internetowa galeco.global. Głównym celem witryny jest nawigacja klientów po 13 wersjach językowych, które odpowiadają krajom, w których ekspansywnie działa firma. Galeco liczy, że poczynione w ten sposób działania pomogą jej ugruntować swoją pozycję w Europie oraz pozyskać nowe rynki zbytu.

Udostępnij ten wpis

Post Comment