Prestiżowe wyróżnienie Dobra Marka 2016 – Jakość, Zaufanie, Renoma w kategorii Podłogi Drewniane otrzymała firma Baltic Wood, polski producent warstwowych podłóg drewnianych. Nagroda, przyznawana przez Forum Biznesu Gazety Prawnej, trafia do najbardziej dynamicznych i rozpoznawalnych marek na rynku polskim.
Dobra Marka – Jakość, Zaufanie, Renoma to ogólnopolski program, który promuje najlepsze, cieszące się renomą i największym zaufaniem marki w poszczególnych branżach, a tym samym pomaga konsumentom w wyborze najkorzystniejszego dla nich rozwiązania.
Laureaci poszczególnych kategorii są selekcjonowani na podstawie badań konsumenckich, przeprowadzanych przez redakcję Forum Biznesu, pod patronatem Instytutu Filozofii i Socjologii PAN. Marki analizuje się pod kątem pozycji rynkowej, siły, jakości prezentowanej przez dany produkt lub usługę oraz stopnia zaufania klientów. Baltic Wood został wysoko oceniony w badaniach i uhonorowany nagrodą w kategorii Podłogi Drewniane.
– To wyróżnienie jest dla nasz szczególnie ważne, ponieważ jest potwierdzeniem, że aktywność w zakresie promocji marki oraz konsekwentnie prowadzonej strategii rynkowej, ukierunkowanej na klienta i jego potrzeby, została zauważona. Najbardziej cieszy jednak fakt, że klienci doceniają jakość, o którą dbamy na każdym etapie produkcji – mówi Grzegorz Wójcik, Prezes Zarządu Baltic Wood SA.
Od kilkunastu lat Baltic Wood konsekwentnie realizuje strategię sprzedaży, opartą na współpracy z siecią wyselekcjonowanych i zaufanych partnerów biznesowych. Firma sukcesywnie rozwija również swoją ofertę, w której znajduje się ponad 100 kompozycji podłóg, inspirowanych światowymi trendami, z uwzględnieniem klasycznych i sprawdzonych wzorów.
– W dalszym ciągu będziemy koncentrować się na jakości, wzornictwie, nowoczesności i odpowiedzialności względem środowiska. Poszukujemy również nowych rozwiązań w zakresie podłóg drewnianych, aby spełnić oczekiwania najbardziej wymagających klientów – zapowiada Grzegorz Wójcik.
Baltic Wood to polski producent warstwowych podłóg drewnianych, który działa na rynku od 16 lat. Nowoczesna produkcja i ekologiczna obróbka drewna pozwala na wytworzenie blisko 1,7 mln m² podłóg rocznie. Produkty Baltic Wood dostępne są na wszystkich kontynentach poprzez starannie dobraną sieć dystrybucji. Nietuzinkowa strategia marketingowa marki i filozofia oparta na wartościach takich jak kreacja, estetyka, jakość, perfekcja, nowoczesność, ekoodpowiedzialność – okazały się receptą na sukces. Marka posiada na swoim koncie liczne nagrody w tym prestiżową nagrodę Red Dot Design Award 2015 w kategorii Product Design za podłogę Desire – to pierwsze wyróżnienie dla podłogi drewnianej w Polsce i trzecie na świecie w ponad 50-letniej historii konkursu.