Secondary Menu

Baltic Wood z tytułem Dobra Marka 2016

Prestiżowe wyróżnienie Dobra Marka 2016 – Jakość, Zaufanie, Renoma w kategorii Podłogi Drewniane otrzymała firma Baltic Wood, polski producent warstwowych podłóg drewnianych. Nagroda, przyznawana przez Forum Biznesu Gazety Prawnej, trafia do najbardziej dynamicznych i rozpoznawalnych marek na rynku polskim.

dobra-marka-2016Dobra Marka – Jakość, Zaufanie, Renoma to ogólnopolski program, który promuje najlepsze, cieszące się renomą i największym zaufaniem marki w poszczególnych branżach, a tym samym pomaga konsumentom w wyborze najkorzystniejszego dla nich rozwiązania.

Laureaci poszczególnych kategorii są selekcjonowani na podstawie badań konsumenckich, przeprowadzanych przez redakcję Forum Biznesu, pod patronatem Instytutu Filozofii i Socjologii PAN. Marki analizuje się pod kątem pozycji rynkowej, siły, jakości prezentowanej przez dany produkt lub usługę oraz stopnia zaufania klientów. Baltic Wood został wysoko oceniony w badaniach i uhonorowany nagrodą w kategorii Podłogi Drewniane.

 

Grzegorz Wójcik, Prezes Zarządu Baltic Wood SA. Fot. Baltic Wood
Grzegorz Wójcik, Prezes Zarządu Baltic Wood SA. Fot. Baltic Wood

To wyróżnienie jest dla nasz szczególnie ważne, ponieważ jest potwierdzeniem, że aktywność w zakresie promocji marki oraz konsekwentnie prowadzonej strategii rynkowej, ukierunkowanej na klienta i jego potrzeby, została zauważona. Najbardziej cieszy jednak fakt, że klienci doceniają jakość, o którą dbamy na każdym etapie produkcji – mówi Grzegorz Wójcik, Prezes Zarządu Baltic Wood SA.

 

Od kilkunastu lat Baltic Wood konsekwentnie realizuje strategię sprzedaży, opartą na współpracy z siecią wyselekcjonowanych i zaufanych partnerów biznesowych. Firma sukcesywnie rozwija również swoją ofertę, w której znajduje się ponad 100 kompozycji podłóg, inspirowanych światowymi trendami, z uwzględnieniem klasycznych i sprawdzonych wzorów.

 

W dalszym ciągu będziemy koncentrować się na jakości, wzornictwie, nowoczesności i odpowiedzialności względem środowiska. Poszukujemy również nowych rozwiązań w zakresie podłóg drewnianych, aby spełnić oczekiwania najbardziej wymagających klientów  – zapowiada Grzegorz Wójcik.

 


Baltic Wood to polski producent warstwowych podłóg drewnianych, który działa na rynku od 16 lat. Nowoczesna produkcja i ekologiczna obróbka drewna pozwala na wytworzenie blisko 1,7 mln m² podłóg rocznie. Produkty Baltic Wood dostępne są na wszystkich kontynentach poprzez starannie dobraną sieć dystrybucji. Nietuzinkowa strategia marketingowa marki i filozofia oparta na wartościach takich jak kreacja, estetyka, jakość, perfekcja, nowoczesność, ekoodpowiedzialność – okazały się receptą na sukces. Marka posiada na swoim koncie liczne nagrody w tym prestiżową nagrodę Red Dot Design Award 2015 w kategorii Product Design za podłogę Desire – to pierwsze wyróżnienie dla podłogi drewnianej w Polsce i trzecie na świecie w ponad 50-letniej historii konkursu.

Udostępnij ten wpis

Post Comment