Sto na targach Budma 2016 – podsumowanie

W dniach 2-5 lutego branża budowlana miała swoje święto na targach Budma w Poznaniu. Jednym z ok. 800 wystawców była firma Sto, której stoisko przyciągało uwagę targowych gości. Nic dziwnego skoro obchodziła tam swoje 20. urodziny.

Przemierzając targowe pawilony można było napotkać pełną gamę specjalności, w zakresie których funkcjonują (nie tylko) polskie firmy budowlane. Stoiska przeszło 800 firm rozmieszczone zostały w kilkunastu pawilonach, a odwiedziło je kilkadziesiąt tysięcy gości.

Fot. Sto
Fot. Sto

Okrągły jubileusz stanowił dla Sto pretekst do organizacji niezwykłego stoiska. Uczestnicy targów BUDMA mieli więc okazję poznać główne walory firmy i przekrój jej oferty na powierzchni 250 m2, którą podzielono na działy produktowe. Sporą część stoiska zajęło specjalne pomieszczenie, w którym zaprezentowano wewnętrzne powłoki dekoracyjne oraz innowacyjne systemy akustyczne. Obok niego ulokowano kącik architekta, gdzie toczyły się rozmowy na temat ciekawych rozwiązań, funkcjonalności i nowych trendów w polskiej architekturze. Nieopodal stanęła ściana testowa, na której można było zaobserwować właściwości farby StoColor Dryonic. Na miejscu można było też porozmawiać z fachowcami z działu Industry oraz StoCretec. Poza tym do dyspozycji gości pozostawało grono techników, doradców handlowych, product i project managerów. Tak silne zaplecze personalne sprawiło, że każdy z odwiedzających mógł liczyć na fachowe doradztwo jak i pełen pakiet informacji.

Fot. Sto
Fot. Sto

Niewątpliwą atrakcję stanowiły pokazy aplikacji powłok dekoracyjnych. Zaprezentowano w ten sposób m.in. proces uzyskiwania efektu rdzy na ścianie. Nie zabrakło też urodzinowego tortu z 20 świeczkami, które zdmuchnął sam Prezes – Jacek Woźniczka.

Stoisko Sto odwiedzane było licznie nie tylko przez klientów, inwestorów i architektów. Firma gościła również studentów architektury, uczniów rozmaitych szkół budowlanych oraz hobbystów i osoby będące na etapie budowy własnego domu. Nie tylko oni docenili udział Sto w targach BUDMA. Organizatorzy przyznali firmie Złoty Medal za farbę StoColor Dryonic, nagrodę ACANTHUS AUREUS za stoisko zgodne ze strategią

Fot. Sto
Fot. Sto

marketingową firmy oraz statuetkę z okazji jubileuszu 20-lecia istnienia Sto.

Podczas czterech targowych dni firma Sto gościła wiele osób, którym nie tylko zaprezentowała szeroką ofertę, ale też uchyliła rąbka tajemnicy w temacie nowo rozpoczętych projektów, tegorocznych nowości produktowych, jak i rozwiązań, które w znacznym stopniu okażą się pomocne w codziennej pracy architekta.

Udostępnij ten wpis

Post Comment