Finał VII edycji “Mistrzów Izolacji”: Mercedes Vito wylosowany!

Blisko setka najlepszych wykonawców z całej Polski – laureatów 7. edycji programu lojalnościowego ISOVER – rywalizowała o samochód dostawczy marki Mercedes VITO. Wystarczyło 500 etykiet, aby wziąć udział w losowaniu nagrody głównej oraz 20 wartościowych upominków, w tym m.in. sprzętu DeWalt, AGD oraz elektroniki. Kluczyki do auta odebrał Damian Paź z mazowieckiej firmy wykonawczej Efekt Skowrońscy. Na gali zaprezentowano również kolejną, 8. już edycję programu.

Finał VII edycji programu lojalnościowego ISOVER "Mistrz Izolacji" - zwycięzcy. Fot. Isover
Finał VII edycji programu lojalnościowego ISOVER “Mistrzowie Izolacji” – zwycięzcy. Fot. Isover

„Mistrzowie Izolacji” to program lojalnościowy skierowany do firm wykonawczych, które wykorzystują w pracy materiały marki ISOVER. Cechują go proste zasady i atrakcyjne nagrody. Warto wiedzieć, że zebrane za etykiety punkty nie tylko można wymieniać na wartościowe nagrody z katalogu, ale również wliczane są one do puli podsumowującej każdą edycję, czyli odbioru nagrody głównej.

 

Finał z losowaniem oraz  galą w browarach

Siódma edycja przyciągnęła zarówno stałych uczestników programu, jak i wielu nowych wykonawców. Uroczysty finał rozpoczęto od wyczekiwanego przez laureatów losowania nagród w siedzibie firmy ISOVER w Gliwicach. Nagrodę główną – samochód marki Mercedes Vito wygrała firma Efekt Skowrońscy, którą reprezentował Damian Paź.

Główną nagrodą w VII edycji programu "Mistrzowie Izolacji" był samochód dstawczy marki Mercedes VITO. Fot. Isover
Nagrodę główną w VII edycji programu “Mistrzowie Izolacji” – samochód dstawczy marki Mercedes VITO – odebrał Damian Paź (drugi od prawej), reprezentujący zwycięzcę, firmę Efekt Skowrońscy. Fot. Isover

 

Mamy dzisiaj przyjemność gościć w naszej siedzibie najlepszych wykonawców izolacji materiami ISOVER z całej Polski. Gratulujemy wszystkim laureatom 7. edycji, a przede wszystkim zwycięzcom nagrody głównej.  Jednocześnie chcielibyśmy podziękować wszystkim uczestnikom programu „Mistrzowie Izolacji” za zaufanie, którym nas obdarzają. To dzięki ich sumiennej pracy i umiejętnościom coraz więcej osób może mieszkać w ciepłych i komfortowych domach – mówił Marcin Nowara, Dyrektor Generalny ISOVER Saint-Gobain w Polsce.

Uroczysta gala wieczorna odbyła się w zabytkowych wnętrzach dawnej Młótowni Tyskich Browarów Książęcych. Całość poprzedzona została zwiedzaniem linii produkcyjnej browaru oraz muzeum złocistego trunku. Samą uroczystość zwieńczyła wykwintna kolacja i stand up Cezarego Jurczyka, jako atrakcja wieczoru.

VIII edycja rozpoczęta

Marka ISOVER zachęca do udziału w kolejnej, 8. już edycji programu „Mistrzowie Izolacji”. Dla przyszłorocznych finalistów przygotowano vouchery na wyjazd do fabryki Porsche w Lipsku. Wystarczy zebrać  minimum 2000 punktów, aby wspólnie z ISOVER skorzystać z wielu atrakcji, w tym zwiedzić ultranowoczesny zakład produkcyjny oraz przetestować samochody marki Porsche. Warto dodać, że tor testowy fabryki Porsche w Lipsku zaprojektował Hermann Tilke, kierowca rajdowy i konstruktor legendarnych tras – Formuły 1 w Malezji czy Bahrajnie. Jest to jedyna w swoim rodzaju kompozycja dziesięciu legendarnych zakrętów światowej sławy tras wyścigowych.

Wyjazd do Lipska to tylko jedna z nagród w kolejnej edycji „Mistrzów Izolacji”. W ramach całej akcji tradycyjnie będą realizowane akcje promocyjne i rywalizacje, które tak cenią nasi wykonawcy.  Zebrane punkty można wymieniać na przeszło 100 atrakcyjnych nagród, dostępnych w kilku kategoriach – od narzędzi niezbędnych w pracy, po sport i rozrywkę już po godzinach. Warto zwrócić uwagę, że wybierając profesjonalny sprzęt do pracy lub inną nagrodę z katalogu jednocześnie nie tracimy tych punktów w ogólnej całorocznej punktacji kwalifikującej do odbioru nagrody głównej – podkreśla Anna Kozera, Koordynator Programu „Mistrzowie Izolacji” ISOVER.

Wśród premiowanych produktów znalazły się Super-Mata Plus, Super-Mata, Uni-Mata i Uni-Mata Plus oraz Profit Mata, Polterm Uni, ISOVER TDTP, Twist, Stropoterm i folie Vario. Zebrane etykiety należy wysłać do 30 września 2020 r. na adres podany na stronie organizatora akcji www.mistrzowieizolacji.pl.

Udostępnij ten wpis

Post Comment